czwartek, 29 listopada 2012

Listopad włazi do miast.



A więc kolejny miesiąc już powoli za nami. Listopad przyniósł mojemu życiu wiele zmian, które chcąc nie chcąc musiałem przyjąć z pokornym sercem. Szara aura zza okna idealnie odwzorowuje to, co dzieje się wewnątrz mnie, ale jestem dobrej myśli na przyszłość i mam nadzieję, że przyniesie ona na pewno więcej radości i pogodności. Na pewno zbliżające się wielkimi krokami święta Bożego Narodzenia napełniają mnie nadzieją na duże ilości śniegu za oknem, na przyjemną, domową, rodzinną atmosferę , gdzie w powietrzu da się wyczuć błogi zapach pierników i makówek, a miękki fotel i mała lampka tworzą klimat stworzony wręcz do zagłębiania się w jakąś przyjemną książkę:) Ale póki co to tyle, mam nadzieję spłodzić kilka świątecznych słów w ramach grudniowego stosika, oczywiście jeżeli chociaż trochę sprawdzą się moje oczekiwania... A teraz czas na konkrety:

Spis:



Z podświetlonymi na kolorowo tytułami, wiąże się furtka do innego portalu, na którym to umieściłem recenzję ów pozycji. Zainteresowanych zachęcam zatem do kliknięcie:) Jeśli chodzi o pozostałe książki, będę starał się na bieżąco coś o nich naskrobać, jeśli nie tutaj to własnie na Kocham Książki. Powoli jednak zaczyna się grudzień, w którym to będę miał na pewno więcej wolnego niż dotychczas. To oczywiście doskonały powód, aby wzbogacić domową biblioteczkę o jakieś nowe, pożądane tytuły, dlatego też będę zmierzał wielkimi krokami do nowego stosika i wieści prosto z jego nabywczej machiny.


1 komentarz:

  1. Bardzo ładny stos. Zoo city czytałam pod koniec wakacji i bardzo mi się podobało.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...