niedziela, 31 marca 2013

Pseudo wiosenny stosik



Na złość. Nie ma innego wytłumaczenia jak to, że cały świat bezustannie robi mi na złość! Wypatrywałem na horyzoncie jakże pożądaną przeze mnie porę roku i dupa! Zima w najlepsze. Nie wiem kto jest tak odważny, żeby aż tak wrednie pozamieniać święta, ale niech wie, że jak go dopadnę, to marny jego los. Wszystko miało się zmienić, a w rezultacie jest tak, jak zawsze. Powiem szczerze, że czuje się strasznie samotny i smutny. Nie do wiary jak wszystko zmieniło się od pamiętnego czasu przed bożonarodzeniowego. Nie jestem już tym samym człowiekiem, którym byłem, wszystko także zmierza w innym kierunku. Straciłem na pewno moją cenną niewinność, którą lubiłem najbardziej w moim niekontrolowanym chaosie. Gdzie teraz podążam? Dokąd zmierzam? Nie umiem odpowiedzieć na to pytanie.


Miałem nadzieję pochwalić się w ów notce jak do fajnie czyta się książki w wiosenne dni, gdzieś na konarze. Gdzieś, gdzie słychać tylko śpiew ptaków. W miejscu, w którym człowiek pozostaje sam na sam ze swoimi myślami i może bez przeszkód puścić wodze fantazji, pozwalając jej na beztroski kłus pośród marzeń, które tak naprawdę ( nie oszukując siebie ) i tak nie będą nigdy moje. Niestety nic z tego. Od dziś biały kolor to zwiastun zła. 


Wesołych Świąt!


............................................................................................................

  • Wayne W. Dyer - Pokochaj Siebie ( Czarna Owca )
  • Antologia - Dziedzictwo Manitou ( Replika )
  • Wojciech Chmielarz - Podpalacz ( Czarne )







2 komentarze:

  1. "Gwiazda Strindberga" - książka, po opisie której sądzę, że spodobałaby się mojej mamie ;)
    "Zamieć śnieżna i Woń migdałów" była pierwszą książką Lackberg, którą czytałam i powiem szczerze, że mi się bardzo podobała. Utrzymana w stylu klasycznego kryminału cieniutka nowelka, w sam raz na wieczorną lekturę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Gwiazdę... " chętnie wymienie na jakąś inną pozycję:) Więc jeśli była byś zainteresowana ( a raczej Twoja mama ) to zapraszam na Lubimy Czytać;>

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...