niedziela, 30 grudnia 2012

Grudniowy...

Grudzień, który mógłby wydawać się idealnym miesiącem do nadgonienia zaległych lektur, za sprawą świątecznej przerwy, nie był jednak tak łaskawy, jak oczekiwałem. Na początku czekało mnie kilka ważnych zaliczeń, żeby później, w zbliżającej się sesji maksymalnie obciążyć grafik. Później oczywiście przygotowania do Świąt, czyli wszelkiego rodzaju porządki oraz dostosowanie otoczenia do typowo Bożonarodzeniowego stylu. Wydawnictwa też jakby lekko przystopowały pod koniec roku, więc egzemplarzy do recenzji też zyskałem o wiele mniej. Po raz kolejny posiliłem się miejscową biblioteką, ale chyba już teraz, chociaż na jakiś czas, dam sobie spokój z tamtejszymi wyprawami. Oto, co udało mi się zdobyć:

STOS GRUDNIOWY

Spis:





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...