środa, 13 lutego 2013

Playbook

Kto powie, że serial Jak poznałem waszą matkę nie jest podobny do Przyjaciół... to niech wie, że marny jego żywot! Nie rozumiem ludzi, którzy sądzą, iż serial absolutnie nie ma nic wspólnego z klasykiem komediowego sitcomu, który doczekał się 10 znakomitych sezonów, gdzie każdy był lepszy od następnego.
Jak poznałem waszą matkę jest serialem, który z początku przyprawił mnie o nieco sceptyczne spojrzenie. Po zobaczeniu ( po raz 3 ) wszystkich sezonów Friendsów sądziłem, że nie pojawi się chyba nic bardziej dobrego. Nawet szczerze powiedziawszy nie za bardzo skupiałem się na poszukiwaniach, bo jakoś podświadomie wiedziałem, że nikt nie stworzy postaci, które z czystym sercem mogę porównać do mojego, marnego żywota oraz które będą tak prawdziwie rozbrajać mnie swoim komizmem. Niestety - miałem rację. Jak poznałem... jest dziełem bardzo dobrym, który na nowo w jakiś większy sposób nawrócił mnie do seriali komediowych, niemniej nie jest to to, czego szukałem. Pomimo wielu wspólnych cech z Friendsami, serial jest o dziwo dosyć oryginalny. Osobowości są całkowicie inne oraz wyższy cel fabuły, czyli szukanie żony Teda to te czynniki, które nadają całości świeżego powiewu.
Każdy, kto zna serial, pewnie wie, że ostatnimi czasy wydawnictwo SQN wydało na światło dzienne już drugą książkę ze świata słynnego serialu. Playbook to podręcznik podrywu według Barneya Stinsona - jednego z głównych bohaterów sitcomu. Jest to komicza podróż przez ponad 75 scenek, które ów bohater wypróbował na paniach, w celu ich przelecenia. W książce widać osobowość Barneya, jest to znakomita rozrywka dla fanów how i met... oraz okazja do przypomnienia sobie starych odcinków i co za tym idzie, miłosnych podbojów Stinsona. Książka jest wyjątkowa za sprawą jej budowy, jest to typowy podręcznik cz przewodnik, często tak bardzo nieprawdopodobnie absurdalny, że nie sposób wybuchnąć gromkim śmiechem podczas lektury! Zachęcam zatem do sięgnięcia po Podręcznik Podrywu!:)


"Od zarania dziejów, mężczyzna szukał odpowiedzi na najważniejsze z pytań: „Czemu tutaj jestem… zamiast pukać laski?”. Koniec poszukiwań. Teraz, z pomocą Playbooka, będziesz mógł podejść do każdej pięknej kobiety, odkryć jej największe pasje i wykorzystać je w celu namówienia jej na przespanie się z Tobą. Opanujesz ponad 75 technik uwodzenia, opracowanych przez guru podrywu i generalnie spoko gościa, Barneya Stinsona, gwarantujących zostanie prawdziwym bawidamkiem."




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...