środa, 26 czerwca 2013

Czerwcowy stos książkowy!



Czerwiec chyba większości uczących się ludzi, kojarzy się z błogimi wakacjami, które już wyraźnie zarysowują się na horyzoncie. Świecące mocno słońce tym bardziej zachęca do odpoczynku, a co za tym idzie, do czytania większej ilości książek! Mam nadzieję, że w wakacje uda mi się naskrobać nieco więcej recenzji i podzielić się moimi przemyśleniami. 

Czerwcowy stosik również jak poprzedni, uważam za bardzo udany. Ilość książek taka, gdyż ostatnimi czasy jakoś nadmiernie pracuje nad ubogaceniem mojej prywatnej biblioteczki, dlatego też znaczną część powieści czy antologii miałem już okazję czytać kiedyś tam, teraz tylko zajmą one swoje miejsce na półce.






FABRYKA SŁÓW:


  • Antologia - Epidemie i Zarazy
  • Antologia - Krwawe Powroty
  • Marcin Mortka - Martwe Jezioro
  • Jerzy Nowosad - Czerwone Oczy
  • Kamila Turska - Bestia
  • Ksenia Basztowa - Wampir z przypadku
  • Andrzej Pilipiuk - Operacja Dzień Wskrzeszenia
+


1 komentarz:

  1. Czytałam "Operacja Dzień Wskrzeszenia" i "Epidemie i zarazy". Pierwsza średnio mi się podobała, za to druga... to bardzo fajna antologia :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...